Koszyk

Facebook Salli & Catti

Czy masz w domu apteczk臋 pierwszej pomocy?… Dla psa?

Wszyscy mamy jakie艣 w domu na p贸艂ce w 艂azience produkty pierwszej pomocy, kt贸re ratuj膮 sytuacj臋 w nag艂ych przypadkach. Skaleczenia, st艂uczenia, grypa, przezi臋bienie. Przecie偶 nie ze wszystkim biegamy do lekarza.

Inaczej ma si臋 sprawa je艣li chodzi o naszych podopiecznych. Tutaj skazani jeste艣my na wizyt臋 w przychodni weterynaryjnej. Nawet je艣li chodzi o jak膮艣 b艂ahostk臋. A psy przecie偶 te偶 si臋 przezi臋biaj膮 (tzw. kaszel kenelowy). NIe m贸wi膮c o tym, 偶e zdarzaj膮 si臋 st艂uczenia czy rany po drobnej sprzeczce z psem s膮siada.

Propozycja jest taka: uzupe艂nijmy nasz膮 apteczk臋 o preparat, kt贸ry sprawdzi si臋 w nag艂ych przypadkach u naszego milusi艅skiego!

Salli+ to czysty wyci膮g wierzbowy standaryzowany na min. 30% salicyny.

Salli+ preparat pierwszej pomocy dla psa w nag艂ych przypadkach zwi膮zanych z b贸lem lub zapaleniami

Salli+ wspomo偶e organizm Twojego psa w przypadku, gdy ten b臋dzie zwalcza艂 ostre stany zapalne i b贸le.

W jakich przypadkach mo偶na go skutecznie zastosowa膰? Je艣li stwierdzisz u swojego psa objawy nast臋puj膮cych dolegliwo艣ci:

1. Przezi臋bienia skutkuj膮ce kaszlem,
  2. Trudno goj膮ce si臋 rany (pooperacyjnych lub po zabawach na 艣wie偶ym powietrzu 馃槈),
  3. Obrz臋ki po st艂uczeniach, uk膮szeniach itp;
  4. Zapalenia spoj贸wek itp;
  5. Opuchlizny stawowe.

Salicyna dzia艂a przeciwzapalnie i przeciwb贸lowo. Ma bardzo szerokie zastosowanie, a przy tym nie daje negatywnych skutk贸w ubocznych. Wi臋cej na ten temat znajdziesz tutaj.

Podsumowuj膮c: Salli+ to skuteczne tabletki przeciwb贸lowe i przeciwzapalne dla psa, kt贸re s膮 obowi膮zkowe w apteczce ka偶dego “psiarza”. Na zdrowie!

CO O TYM MY艢LISZ?